torsdag den 18. september 2014

Dagen før dagen.

Jeg sidder på mit kontor, og tænker på turen til Rumænien. Lørdag morgen rejser jeg sammen med Britta, for at besøge de familier i Rumænien, der har børn i Det Danske Missionsforbunds Skoleprojekt. Jeg glæder mig til at gense disse dejlige mennesker og er meget spændt på, om der er sket forbedringer i deres forhold. Samtidig er jeg også lidt anspændt. Hvordan skal det hele gå? Har vi forberedt os godt nok? Ja, det er noget af det jeg vil give svar på i de næste dages indlæg på denne side.
Så er der bare en dag til, med pakning af kufferter, videokamera, computer, kamara, bibel, noter og manuskripter. Det skal nok gå.

1 kommentar:

  1. Gives der ingen EU-midler til disse områder? Har lige læst i avisen, at EU poster 187 mia. i virksomheder og en masse mia. i naturbeskyttelse. Hvorfor begynder man ikke med mennesker?

    SvarSlet